Swan Song
I en nära framtid får Cameron Turner veta att han har en dödlig sjukdom. Med en experimentell lösning kan han möjligtvis bespara sin fru och son sorg, men vill han ändra deras öden? En tankeväckande berättelse om kärlek, förlust och uppoffringar.