Causeway
Jennifer Lawrence spelar Lynsey, en militär som kämpar med att återintegrera sig hemma i New Orleans efter en traumatisk skada. När hon möter den lokale mekanikern James (Brian Tyree Henry), börjar de två forma ett oväntat band.