A Thousand and One
I filmen träffar vi fritänkande Inez (Teyana Taylor) som lever under tuffa villkor medan hennes son Terry är fosterhemsplacerad. Men Inez är fast beslutet att återta sig värdighet och kidnappar sin son. Mor och håller ihop, bevarar sin hemlighet och försöker skapa sig ett tryggt hem i 90-talets föränderliga New York.