Palmer
Efter tolv år i fängelse försöker Eddie Palmer börja om på nytt i sin gamla hemstad. Han inleder en oväntad vänskap med en utstött pojke som har problem hemma, men snart hotar hans förflutna att förstöra hans nya liv och familj.