Cherry
Efter att ha hoppat av college blir Cherry (Tom Holland) sjukvårdare i Irakkriget, med sin sanna kärlek Emily (Ciara Bravo) som enda trygghet. Men när han återvänder med PTSD sjunker han ner i ett träsk av droger och brott, och kämpar för att finna mening.