Hala
17-åriga pakistansk-amerikanska Hala (Geraldine Viswanathan) kämpar med att balansera framtidsdrömmar med sitt kulturella och religiösa arv. Medan hon söker efter sin egen väg måste Hala ta itu med en hemlighet som hotar att splittra hennes familj.