The Sky Is Everywhere
Det musikaliska underbarnet Lennie sörjer sin systers död, och dras plötsligt mellan en ny kille från skolan och sin systers förkrossade pojkvän. Genom en livlig fantasi och ett hjärta i konflikt navigerar hon sin första kärlek och sin första förlust.