Fancy Dance
Efter sin systers försvinnande måste Jax (Lily Gladstone) och hennes systerdotter Roki hålla samman. I ett desperat försök att bevara resten av familjen intakt, trotsar Jax och Roki lagen och reser iväg mot Grand Nation Powwow i Oklahoma City.