Obligatoriskt.
Stödcentret Homecoming är ett tryggt ställe för veteraner att bearbeta sin militära erfarenhet och återanpassa sig till civilt liv. I en övervakad miljö.
Om en klient upplever motsatt effekt på behandlingen kan hemomplacering vara en bättre väg till framgång.
Livskunskap-aktiviteter låter klienten föreställa sig livet efter Homecoming, då sociala interaktioner kan övas i en säker och fostrande omgivning.