Mr. Robot
eps1.0_hellofriend.mov
Vi får följa Elliot, en datatekniker som jobbar med säkerhet på dagtid och är hackare på natten. Han blir rekryterad av en mystisk undergroundgrupp för att underminera firman som han får betalt för att skydda.
eps1.2_d3bug.mkv
Elliot försöker leva ett vanligt liv, men lockas tillbaka till fsociety. Gideon blir misstänksam och Tyrell tar till fula knep på Evil Corp.
Fsociety ger sig av för att utföra ett omvälvande dataintrång, samtidigt som Elliots inre demoner hotar att sätta stopp för alltihop.