Devs
När mjukvaruingenjören Lilys pojkvän Sergei försvinner efter att ha börjat jobba på teknikföretaget Amayas utvecklingsavdelning börjar hon misstänka att hans försvinnande kanske inte är så glasklart som det verkar.
Lily tar hjälp av sitt ex Jamie för att utreda Sergeis försvinnande. Hon börjar ifrågasätta vad hon egentligen visste om Sergei.
Lily återgår till arbetet på Amaya och avslöjar sina misstankar för Jen och Anya. Forest får besök av Laine, en mäktig senator som har frågor om Devs-projektet.
Efter Lilys uppträdande på Amaya tvingar Kenton henne att gå till en psykiater. Devs-teamet är oense om det etiska kring deras uppfinning, och Forest bedyrar sitt engagemang för projektet.
Kenton besöker Jamie för att garantera henne sin tystnad. Katie utnyttjar Devs-systemet för egen vinnings skull.
Lily och Jamie hälsar på Forest för att få svar. Katie avslöjar Devs-systemets sanna natur för Lily.