S1, A1: När mjukvaruingenjören Lilys pojkvän Sergei försvinner efter att ha börjat jobba på teknikföretaget Amayas utvecklingsavdelning börjar hon misstänka att hans försvinnande kanske inte är så glasklart som det verkar.