UR VARSELKLOTET
Inspirerad av Simon Stålenhags förunderliga måleri, utforskar Ur varselklotet äventyr på gränslinjen för mänsklig förståelse bland de boende ovanför Slingan, en maskin byggd för att låsa upp och utforska universums mysterier – och gör det omöjliga möjligt.
En ung pojke stöter på en mystisk struktur känd som ekosfären och måste konfrontera existensens natur.