Night Sky
Irene och Franklin York, ett pensionärspar som verkar leva ett stilla liv, har en hemlighet: under jorden i deras trädgård finns en Kammare som leder till en främmande, övergiven planet. När en gåtfull ung man anländer ställs deras stillsamma liv på ända och Kammaren de trodde sig känna så väl är mycket mer än de kunde föreställa sig. Med Sissy Spacek och J.K. Simmons.
La Capilla
Franklin och Irene beslutar vad de ska göra med den mystiske mannen från Kammaren. Ensamstående mamman Stella har svårt att avslöja en familjehemlighet för tonårsdottern Toni.
Irene finner ny livslust, och Franklin blir alltmer misstänksam på Jude. I Argentina har en besökare något viktigt att ge till Stella och Toni.
Irene hjälper Jude att söka efter någon han har mist. Franklin knyter ett oväntat band. Stella börjar sitt uppdrag med hjälp av en gammal vän.
Irene anstränger sig alltmer för att hjälpa Jude. Både Stella och Denise besöker platser som hemsöker deras förflutna. Franklin ger Byron en oväntad gåva.
En chockerande upptäckt splittrar Franklin och Irene. Spänningarna mellan Stella, Toni och Nick når nya höjder. Jude ber Denise om hjälp med sitt sökande.