My Old Ass
I den här nya berättelsen om att växa upp får den frisinnade Elliott (Maisy Stella) under en snedtändning på sin 18:e födelsedag möta sitt kloka 39-åriga jag (Aubrey Plaza). Men när hon börjar varna henne om vad hennes yngre jag borde och inte borde göra, inser Elliott att hon måste tänka om när det gäller familj, kärlek och vad som håller på att bli en omvälvande sommar.