Overcompensating The Edge of Glory
S1, A6: Carmen undviker skickligt att konfrontera sitt katastrofala kärleksliv medan hon försöker hjälpa Benny med hans. Grace anförtror sig åt Janet som uppmuntrar henne att utforska andra romantiska möjligheter. Peter gör något drastiskt som kommer att få dig att säga 'herregud, grabben' i slutet. Och, ja, Hailee har körtelfeber!