Looking Looking in the Mirror
S1, A6: Patrick oroar sig för hans vänners första möte med Richie på Doms fyrtioårsfest. Lynn har en middagsbjudning för att presentera Dom för möjliga investerare. Agustín bjuder in CJ till födelsedagspicknicken, där han och Frank äntligen råkar på varandra.