Looking Looking at Your Browser History
S1, A3: På en fest för ett nytt videospel träffar Patrick Kevin, en engelsman som visar sig vara Patricks nya chef. Dom berättar för Doris om restaurangplanerna. Agustín får sparken, men hans syn på konsten och livet får ett lyft när han träffar sexarbetaren CJ.