Mid-Century Modern
Bye, George
Bunny, Jerry och Arthur återförenas vid sin mångårige vän Georges begravning, vilket inspirerar Bunny att bjuda in Jerry och Arthur att bo med honom och hans mamma, Sybil, i hans hem i Palm Springs.
På en flight uppmuntrar Arthur Jerry att reparera sin relation med dottern han inte träffat på länge. När Bunnys syster Mindy hälsar på, försöker han bevara freden mellan henne och Sybil.
Medan de är i karantän för Covid spelar Bunny, Jerry och Arthur "Never Have I Ever", där hemligheter kommer fram som för alltid kan förändra gruppdynamiken.
Bunny, Jerry och Arthur återvänder till Fire Island med förhoppningar om att träffa någon, men de kontakter de får är inte vad de förväntade sig. Hemma hanterar Sybil en telefonbedragare.
Bunny, Jerry och Arthur går emot Sybils råd och anställer en sexig men okvalificerad snygging som sin nya hushållare.