Mid-Century Modern Bye, George
S1, A1: Bunny, Jerry och Arthur återförenas vid sin mångårige vän Georges begravning, vilket inspirerar Bunny att bjuda in Jerry och Arthur att bo med honom och hans mamma, Sybil, i hans hem i Palm Springs.