Somebody Somewhere
BFD
När systern Hollys död går ut över Sams arbete upptäcker hon en oväntad samhörighet med sin kollega Joel.
När pastor Deb ber om ett spontanmöte fruktar Joel det värsta. Sam har ont om pengar och hittar på en kreativ lösning inför den kommande majsskörden, för att senare ställa Rick mot väggen.