Life and Beth
We're Grieving
Beth och Matt åker till Long Island för att ordna en snabb begravning för hennes mamma. Beth börjar gräva igenom sitt förflutna.
Efter uppbrottet bestämmer sig Beth för att lämna Manhattan och åka tillbaka till Long Island, åtminstone tills vidare. För att få det att fungera tar hon sig an en mycket typisk Long Island-vingård som kund.
Beth tillbringar mer tid med John på vingården och hänger med honom till den årliga marknaden. Där hamnar hon i ett pinsamt samtal med en barndomsvän.