How to Die Alone
Stop Living
När Mels bästa vän överger henne på hennes födelsedag försöker hon rädda dagen med en present som slår ut henne och väcker henne.
Lie and Deny
Då hon fortfarande har ont efter sin olycka, ger Mel och Rory sig ut på en receptbelagd drogjakt i flygplatsens undre värld.
En professionell utvecklingsövning i klassrummet avslöjar för Mel varför och vem som har hållit tillbaka henne.
När Mel blir fast mellan Alexs förflutna, nutid och framtid, driver det henne i armarna på en kollega.
Mel anländer till sin familjs Thanksgiving-middag desperat efter att ses på ett nytt sätt, medan hon i hemlighet deltar i psykologisk krigföring med sin bror.