Out on the Island Life and Beth
S1, A3: Efter uppbrottet bestämmer sig Beth för att lämna Manhattan och åka tillbaka till Long Island, åtminstone tills vidare. För att få det att fungera tar hon sig an en mycket typisk Long Island-vingård som kund.