Sort Of
Sabi Mehboob är en gender-fluid millenial som lever i olika identiteter och avslöjar att de etiketter som vi en gång i tiden satte på oss själva inte längre är tillämpliga... för någon.
Sort of Gone
Efter att ha blivit dumpad och avskedad samma dag funderar Sabi på en möjlighet som skulle kunna förändra hela deras liv, tills en oväntad olycka sätter deras nya planer på spel.
Efter att ha råkat ut för en kvävningsfara hamnar Raffo på samma sjukhus som Bessy. Världar kolliderar och Raffo får reda på att Sabi har dolt barnflickan i deras liv de senaste tre åren.
Sabi och familjen gör sitt bästa för att anpassa sig till den nya rytmen. Paul låtsas vara Bessy och sms:ar med den mystiska Penny. Lewis storslagna gester misslyckas med att få tillbaka Sabi.
Sabi uppmuntrar Violet att bearbeta sina komplexa känslor när familjen försöker komma på det bästa sättet att fira Violets födelsedag.
Spänningarna mellan Sabi och Paul ökar när Paul försvinner och Sabi måste skippa en rolig kväll för att ta hand om barnen.