SOM VI SER DET
Jack, Harrison och Violet, tre rumskamareter i 20-årsåldern med autism kämpar för att navigera i en värld som undflyr dem.
Jg ber om ursäkt för mina ord och handlingar
Violet flirtar med en leveranskille på jobbet. Harrison blir vän med en pojke i samma hus. Jack riskerar än en gång sitt arbete.
Violet ber Vans flickvän om råd för att dejta. Jack pressar Lous sjuksköterska på information om pappans sjukdom. AJ och Harrisons förbjudna vänskap fortsätter. Maddy meddelar att hon kanske ska sluta.
Medan Violet nervöst förbereder sin födelsedagsfest, är hon också glad över sina framgångar med Julian. Samtidigt jobbar Jack och Harrison hårt med att ordna varsin gäst till festen.
Jack kommer närmare sin pappa när Lous sjukdom blir alltmer påtaglig. Mandy får oväntade nyheter av Harrisons föräldrar, vilket komplicerar hennes framtidsplaner. Violet vill ta relationen med Julian till nästa nivå.
Rumskamraterna kämpar med sina respektive kärleksliv - Violet blir upprörd när relationen med Julian inte motsvarar förväntningarna. Jack försöker göra det rätta med Ewatomi. Harrison drabbas av en obesvarad förälskelse.