Brave New World
S1 A6: Medan Masters och Libby kämpar med utfallet från hennes missfall, föreslår Johnson en studie som utmanar Freuds teorier om kvinnligt sexuellt gensvar. Ett otillfredsställande sexliv hemma leder Margaret till att anmäla sig som frivillig för studien.