S1 A4: Carter kontaktar fel föräldrar när han ska lämna ett tragiskt dödsbesked. Ross är fortfarande attraherad av Hathaway, som precis har flyttat ihop med Dr. John Taglieri. Lewis behandlar en patient vars telefon har en udda effekt på vårdutrustningen.