Charli D'Amelio? What the Heck?
S1 A1: Charli D’Amelio är den rådande drottningen av TikTok och den snabba framgången har vänt hennes liv upp och ner. Hon försöker skapa en normal vardag via sitt danstävlande, men att vara influencer är tidskrävande. Under tiden kämpar hennes syster Dixie med ångest när hon blir utsatt för nätmobbning.