The D'Amelio Show
Charli D'Amelio? What the Heck?
Charli D’Amelio är den rådande drottningen av TikTok och den snabba framgången har vänt hennes liv upp och ner. Hon försöker skapa en normal vardag via sitt danstävlande, men att vara influencer är tidskrävande. Under tiden kämpar hennes syster Dixie med ångest när hon blir utsatt för nätmobbning.
A True Story of Us
Charli kämpar med social ångest medan hon hoppas på att bli vän med TikTok stjärnorna Madi Monroe och Avani Gregg. Dixie får stöd av sin pojkvän Noah genom en svår tid och tackar honom med en överraskning. Marc och Heidi D’Amelio upptäcker att vara förälder till två flickor i rampljuset medför sina egna utmaningar.
Stora händelser innebär stora känslor för D’Amelio systrarna. Charli är nominerad för en Kid’s Choice Award, men kommer hennes perfektionism att bli hennes fall? Dixie har sin första live föreställning, kommer hon att lyckas med det?
D’Amelios bjuder över sina berömda vänner på Hibachi grillning, och under middagen avslöjar de något oväntat. Medan Dixie fokuserar på sitt låtskrivande, attackeras Charli av hatare på nätet.
Dixie ordnar en tjejhelg för Charli och deras vänner. Simbassängsnack får tjejerna att komma varandra närmare medan Charli kämpar med att hitta balansen med ökad press på jobbet och hatkommentarerna.
Charli och Dixies nya klädmärke är nästan redo för lansering, men Charlis utmattning tär på henne. Dixie tar med Charli på en shoppingrunda för att pigga upp henne innan hennes födelsedag. Men när en paparazzi-fotograf dyker upp, går saker och ting snabbt snett.