The Kardashians
Familjen du känner och älskar är här med en helt ny serie som ger fullständig tillgång till deras liv. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall och Kylie hämtar tillbaka kamerorna för att avslöja sanningen bakom rubrikerna. Från det intensiva trycket av att driva miljardföretag till de roliga glädjeämnena med lektid och lämning vid skolan, tar den här serien med tittarna på en fängslande ärlig berättelse om kärlek och liv i rampljuset.