S1, A6: Charli och Dixies nya klädmärke är nästan redo för lansering, men Charlis utmattning tär på henne. Dixie tar med Charli på en shoppingrunda för att pigga upp henne innan hennes födelsedag. Men när en paparazzi-fotograf dyker upp, går saker och ting snabbt snett.