S1 A4: Polisen ser Vignesh som skyldig och avslutar fallet, vilket orsakar folkliga protester för deras förhastade slutledning. Vivek är illa till mods och vill se rättvisa för offret, trots att hans fixering vid fallet påverkar hans privatliv. Jones, en vaktmästare vid herrgården, ger dem en ledtråd om Velonie.