Cold Water Mystery
S1 A4: Fiskaren och äventyraren Jeremy Wade befinner sig på en fiskebåt i Alaska i sökandet efter gigantiska hälleflundror. Kommer de lyckas fånga den eftersökta flundran på 22,5 kilo?