Dags att bindas
S6 A20: Holmes och Watsons dödliga konflikt med Sherlocks före detta vän Michael (Desmond Harrington) intensifieras när deras nyaste offer ser ut att vara seriemördarens senaste byte, den första delen av två i säsongsfinalen.