Jim och Laura talar med Dr. Garavaglia om hennes kontroversiella utsaga att Caylee dog till följd av ett "ospecificerat tillvägagångsätt". De analyserar också rättegången, från inledningsanförandet och fram till frikännandet som chockade hela landet.