The Case of: Caylee Anthony
Amerikansk dokumentärserie om tvååringen Caylee Anthonys mystiska och tragiska död. I denna specialserie granskar ett expertteam av kriminologer det omskrivna fallet på nytt, för att sedan presentera sina egna teorier om vad som kan ha hänt.