Murder Has Two Faces
I skuggan av en uppmärksammad tragedi förbises ett kusligt liknande brott. GMA:s Robin Roberts kastar nytt ljus över offren som i stort sett har ignorerats.
Motherhood Interrupted
Två gravida kvinnor, Laci Peterson och Evelyn Hernandez, hittas döda i San Francisco Bay. Finns det ett samband? Rykten om en satanisk kult sprids.
Capitol Killings
Chandra Levy och Joyce Chiang, två unga kvinnor med kopplingar till maktkretsar i DC, försvinner och hittas mördade. Är det en seriemördares verk?
Rovdjur kända som Craigslist Killer och Tagged Killer använder sociala medier för att jaga. En överlevande delar med sig av sin historia.