The Fatal Attraction Murder
The Mistress And The Murder
Efter 27 år i fängelse berättar Carolyn Warmus för första gången sedan hon släpptes om sin affär med kollegan Paul Solomon, vars fru Betty Jeanne hittas mördad. En dramatisk utredning leder till ett åtal och en medial uppståndelse.
Carolyn Warmus, som på sin advokats inrådan aldrig vittnade till sitt eget försvar, delar med sig av sin sanning.