S1, A1: Efter 27 år i fängelse berättar Carolyn Warmus för första gången sedan hon släpptes om sin affär med kollegan Paul Solomon, vars fru Betty Jeanne hittas mördad. En dramatisk utredning leder till ett åtal och en medial uppståndelse.