The Forgotten West Memphis Three
Bob utforskar bristerna i det ursprungliga fallet för att lägga grunden för sin bevisdrivna undersökning. Efter att ha utrett offrens sista timmar i livet träffar Bob en DNA-expert och diskuterar ny teknik som skulle kunna knäcka fallet.