The Disappearance Of Susan Cox Powell
Susan Powell var bara 28 år gammal när hon försvann från sitt hem i West Valley City i Utah 2009. När hon försvann gav Susans make Josh Powell polisen ett märkligt alibi.
If Something Happens To Me
En ung mamma i Utah försvinner och den enda misstänkta mannen, hennes make, beter sig misstänkt. Stephanie Bauer undersöker videoinspelningar som kastar ljus över de dramatiska händelserna.
En defensiv man som flyr undan rättvisan efter sin frus försvinnande drar med sig båda deras familjer djupare ner i förödelse och tragedi.