The Disappearance Of Susan Cox Powell If Something Happens To Me
S1, A1: En ung mamma i Utah försvinner och den enda misstänkta mannen, hennes make, beter sig misstänkt. Stephanie Bauer undersöker videoinspelningar som kastar ljus över de dramatiska händelserna.