S1, A1: På 10-årsdagen av hennes omskrivna död samlar före detta FBI-detektiven Jim Clemente och beteendeanalytikern Laura Richards ihop en elitgrupp med specialister för att försöka sprida ljus över vad som kan ha hänt tvååriga Caylee Anthony.