S1 A3: Emily och Teddy har två dagar på sig att hitta Philip innan lösensumman ska föras över. Spåren leder till Teddys systerson Nikola och hans kompisar samtidigt som Leijons säkerhetskonsult får anledning att misstänka Teddy för Philips bortförande.