Top Dog
Modern dramathriller som speglar det nya Sverige, med en polariserande samhällsutveckling, på både lokal och global nivå. Serien är baserad på Jens Lapidus romankaraktärer - juristen Emily (Josefin Asplund) och ex-fången Teddy (Alexej Manvelov).