S2, A2: Emily måste välja mellan karriären och kärleken. Teddy konfronterar henne och undrar om hon bara har utnyttjat honom för sitt nya jobb. Teddy blir alltmer provocerad av det nya kriminella gänget i området, men Isak försöker att lugna honom.