Den pilska sponsorn
S1 A4: Laget behöver pengar för att anmäla sig till Crazy Lan Randers. Efter flera misslyckade försök hamnar de hos Xerox-Allan som är villig att hjälpa laget - men först måste de hjälpa honom.