Try Hard
Sebastian får ett ultimatum av sina föräldrar: sluta spela TV-spel och skaffa dig en utbildning eller flytta ut. Tillsammans med sina bästa vänner skapar nu Sebastian ett internationellt gaming-lag.
FML - F*ck My Life!
23-årige tv-spelaren Sebastian inser att utbildning inte är något för honom. Istället bestämmer han sig för att riskera allt och startar ett gaming-team för att vinna spelturneringen Crazy Lan Randers.
Operation döda råttan
En råtta har tagit över spelcaféet ... och Sebastians nya hem. Nu måste han och resten av gänget använda deras bästa CS:GO-strategi för att jaga råttan och eliminera den.
Sebastian och laget ska till en turnering i Skive. Men Sebastians bästa vän och nyckelspelare, Henrik, har precis fått sitt hjärta krossat av Solvej. Kommer han kunna prestera?
Laget behöver pengar för att anmäla sig till Crazy Lan Randers. Efter flera misslyckade försök hamnar de hos Xerox-Allan som är villig att hjälpa laget - men först måste de hjälpa honom.
Sebastian är på BlastPro för att försöka locka talangscouter till Crazy Lan Randers. Gustav övertalar listigt nog Henrik att följa med Carina till en graviditetsundersökning istället för att gå själv.
Laget gör sig av med Sebastian som deras ledare ersätter honom med Kasims galna bror Hassan. Sebastian får nu hjälp från oväntat håll för att återta sin position i laget.