Den riktiga Natti Natasha
Född i Dominikanska republiken och med enorma drömmar om stjärnstatus hela livet, är Natti nu redo att ta världen med storm med sitt nya album. Hon reflekterar över sin senaste flytt till Miami och bestämmer sig att hon är redo att berätta för världen om den speciella (hemliga) mannen i hennes liv… och det kan finnas fler överraskningar längs vägen!